336390.jpg

Kas vain, osaanhan minä linkittää. Olen kehittyvä ja uutta oppiva ihminen, Homo Developing.

Nuo tuossa yllä ovat siis lapsoselle väkerretyt lapaset. Päättelemättöminä. Olen löytänyt uudelleen oranssin, kun olen miettinyt, mitä lapsoselle neuloisin. Se on kaunis ja lämmin väri. Toinen väri, joka on palannut maailmaani, on turkoosi. Minulla on nytkin turkoosi T-paita, mikä ei vielä vajaa vuosi sitten olisi tullut kysymykseenkään. Jännä juttu nuo väri ja niiden vaihtuminen ihmisen mielessä kaameasta ihanaksi ja joskus toisinkin päin.

Ostin eilen varsin tyyristä lankaa, Kirjavaa Flamencoa, josta ajattelin puikkoilla jonkin ihanaisen huivin. Sellaisen juhlavan, paljaille olkapäille tarkoitetun, kauniisti valuvan, elokuiseen iltaan, samppanjalasin läheisyyteen ja... No niin. Rauhoitutaanpa.